sjukling ? ♥

Hejsan och godmorgon på er.

hade det varit 0.12 grader kallar så hade jga kunnat säga att jag sitter här inne och ska snart gå ut och ta en promenad ner i svedala och njuta av den fina snön. Men eftersom det inte är det får jag väll berätta att jag snart ska slaska ner till svedala och hoppas på att mina skor inte läcker in.

Jag mår inte prima så jag stannade hemma från skolan och har sovit till  elva/halvtolv. Det var riktigt skönt men tyvärr mådde jag inte mycket bättre när jag vaknade men därremot hade jag så många olika fantasier till engelskan så jga satte mig och åt och skrev ner en sak med det samma.

Och nu ska jag som sagt snart ner till byn och köpa Julklappar till min person i skolan eller jag hoppas att jag hittar någonting och förhoppningsvis till några andra också. Sen blir det nog att börja på non om jag får några idéer, skriva ner engelskan på datorn och kanske klistra in lite foto i mitt album ! :D

ni får ha en otroligt bra slaskdag !
puss&kram :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0