Sista skoldagen för dethär året ♥

Hejsan, då var det sista skoldagen idag då och jag hade en lektion !

bussen var försenad 20 minuter så jag kom lite sent till skolan men det gjorde läraren också, han kom typ en halv minut efter mig, vi hade dator kunskap och sen hade vi tydligen ingen tyska och på engelskan var jag 20 minunter och de var 20 minuter disney reklam så det räknas inte som lektion. Jag åkte till Trellenorg men somnade på bussen och vaknade i panik när jag var frame och folk gick av. Rusade av bussen och glömde kvar min mössa. Efter "doktorn" gick jag till vahlen och träffade på mormor och morfar, jag hittade bara vantar och en mössa som jag antagligen bara kommer ha om det verkligen är kallt eftersom jag fryser väldigt lätt och väldigt mycket om mina öron. Och eftersom jag inte hittade någonting så åkte jag med dem hem.

Nu har jag nästan skrivit klart NK- arbetet, det är bara resultatet kvar och det har jga glömt i skolan så jag får ta det imorgon.

Om morgondagen går som planerat ser den ut ungefär såhär:

avslutning 11.00

in till malmö, kolla kläder och köpa julklappar.

möta upp Jerker

Lokalfest hos Jerker.

somsagt om allt går som planerat, eller ja ingenting är helt planerat förutom avslutningen så jag får se hur det blir:P

pusspuss :)


Kommentarer
matilda

godnatt<3:)

2009-12-17 @ 22:40:48
sara

nattinatti:)<3

2009-12-18 @ 19:39:11
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0