Onsdag ♥

Hejsan,

Ursäkta min lathet men jag har verkligen inte orkat gå in och skriva, men nu har jag ingenting bättre för mig så...

Igår var jag hos Jerker på dagen och sen träffade jag matilda på kvällen och vi hyrde film och åt chipps, Jag minns inte riktigt vad filmen hete men den var bra , det enda jag störde mig på var att han öppnar fönstret och frågar en kille vilken dag det är precis som i en julsaga annars var den skit bra.

Sen vid tol tiden stack hon och lite senare kom Jerker hit så sov han här, har haft mardrömmar de senaste nätterna så jag ville inte sova själv. Idag har jag bara tagit det otroligt lugnt och typ bara umgåtts med Jerker och familjen men nu börjar jag bli trött i huvudet så jag funderar på att gå ut en runda.



Tröjan jag fick av matilda i julklapp :)

pusspuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0