no-prov !

Så segt det var att komma upp i morse, jag måste börja gå upp tidigare så jag hinner fixa mig på morgonen. Jag orkar inte gå runt som en luffare hela dagarna. Stöd engelskan gick bra och jag börjar faktiskt förstå när jag sitter ner i lugn och ro. På EHL bestämde vi att vi ska köpa julklappar till en hemlig person eller ja vi gick vars ett namn men vi får inte säga det till någon. Jaa matten var lika tråkig som vanlligt men idrotten var rolig, som jag skrattade, jag gick riktig kramp i bröstet och fick knappt luft, sen fortsatte det på tyskan, den är så rolig på torsdagarna för då är sophia så trött så vi kan ha riktigt roligt.

Nu på kvällen har jag tränat barnen och sagt hejdå till andre som åker till "tahiland ;)" nu i veckan. Nu sitter jag med non och ögonen går i kors, jag börjar få feber och vill egentligen bara sova men det måste göras. 

puss&godnatt 



bild från bowlingen, ljuset visade ganska tydligt var
jag missat med mitt genomskinliga nagellack;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0