morgon

Godmorgon, jag kan ju säga såhär för att vara i skolan så länge igår är inte en timmes sovmorgon speciellt länge. Speciellt inte när mnusikeleverna som var där lika länge som oss inte börjar förren halv tolv.

Men lite hjälp är det i alla fall, så jag har hunnit kolla på julkalendern haha, såg två avsnitt och den är inte så dålig som jag trodde men visst var julkalendern bättre förr..

'
vill du kämpa för att pandan ska överleva och på så sätt rädda en stark symbol för djurensrättigheter?
bli pandafadder idag.
haha förlåt var bara tvungen att fortsätta lite på mitt tal såhär i efterhand.



ska gå och fixa mig nu klockan var mycket.
ha en trevlig fredag, pusspuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0