Månadagen ♥

Hejsan, igår var ja gså trött så jag somnade nästan direkt när jag kom hem...

Jag började som vanligt med NO på morgonen och lärde mig ganska sjuka saker som jag nog kommer skriva här sen. Vi jobbar med miljö nu och alla borde vara mer miljömedvetna.

Jaja sen hade språk och svenska men eftersom Hanna är jätte snäll fick vi sluta tio minuter tidigare, slänga i oss lunch och sen ner till spyken södra och sminka oss för föreställning. Den första var för skolbarn och det var även de nroligaste eftersom de hade rätt ålder och skrattade glatt. Sen var de de på skolan, det var itne så många mest såna från vår klass. Ja och efter den föreställningen hade vi lite rast så jag och några tjejer gick och åt sen var det samma sak om igen för föräldrar, syskon och vänner släkt ja allt möjligt.

När allting var över så kändes det jätte skönt men samtidigt kännes det som vi blivit mycket tajtare så just nu känner jag inget behov av att studenten ska komma snabbt.

take care :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0