Lov, ja tack

För varje dag som går blir jag bara segare och segare i huet. Har varit riktigt trött hela dagen. Fast jag har inte gjort så mycket. Var på stöd engelska en halvtimme och vi är bara två där och läraren så det är ganska nice. Sen EHL typ som mentorstid fast det tar 10-15 minuter sen får vi gå. Sen gymade vi på idrotten och det var askul ! fast jag var helt slut på tyskan. Nu ska jag ta ett glas vatten, kolla på prodjekt runnway, läsa i pauserna, träna barnen, kolla på matten, läsa engelska. Sova gott.

ungefär, jag vill verkligen ha lov nu !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0