huh?, en ko ? ♥

Hellu, det var en lång dag i skolan idag, eller egentligen inte men vi börjar tidigt och har världens lääängsta datorkunskap. Efter skolan åkte jag buss till malmö med Cassandra och även lilla Sandra kom på, ja för jag skulle möta Jerker i alla fall, och han skulle sluta fyra så jag köpte en bulle jag kunde ha när jag väntade på honom, men han slutade tidigare så det blev så att han stod inne på södervärn och väntade på mig haha.

Nu har jag precis nästan hämtat min cykel och även sytt teaterkläderna till imorgon (Jag ska vara en giraff mne eftersom jag inte är någon mästare på att sy ser det ur lite som en ko). Vi ska samlas i skolan kvart över åtta och sminka oss sen blir det lucia och efter det är det genrep. Uppspel på måndag ju, och vi har inte kört igenon hela i ett streck än ! Jaja jag ska nog ta och läsa igenom manuset, inte för jag har några repliker precis men halva pjäsen är struken så det är bra att kolla efter när jag ska vara vaken ;)

godnatt på er
pusspuss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0