Fredag

Jag vill börja med att gratulera andreas som äntligen fått sitt körkort ! :D

I skolan igår var det som vilken annan fredag som hälst förutom att vi kollade på teater på svenskan, ganska kul men nästan alla var helt slut sen i torsdes.

Efter skolan stack jga hem till jerke och somnade på hans soffa, hem åt sen träffade jag amtilda&nathalie en stund och när de skulle iväg stack jag till Jerker så åkte vi med andreas till malmö och hämtade Jerkerssyster, sen gjorde vi inte mycket körde ett varv i svedala sen tröttnafr vi och stack hem till jerker och kollade på film, och jag sov där.

Jag är helt slut idag och ska bara ta det lugnt nu på dagen sen ikväll blir det bowling&julbord med familjen, vet inte om jag hinner gå ut efter eller hur det blir.

take care :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0