sluta äta mjölk

Förlåt för allt det negativa igår, var bara tvungen att skriva av mig. OCh jag vill absolut inte skylla på mina vänner det var itne det jag menade mina vänner är underbara och jag älskar dom.

Ja sitter här med en skål gröt framför mig och mår faktiskt bättre så nu ska jag fortsätta vara possitiv och inte negativ.
Jag har ju gått till doktorn för min mage och dom har sagt att jag ska sluta med mjölk helt inte laktos utan mjölkprotein, men nu under somamren kan jag börja igen men nu har min mage varit helt uppblåst och jag blir aldrig mätt så nu ska jag ta några veckor att inte äta mjölk, tror mest det är i typ glass och yoghurt och sånt inte direkt lagad mat men endå så nu ska jag ändra rutinerna igen.

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska ut och gå en runda med Jerker i alla fall sen får jag se vad som händer senare.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0