lilla Thyra

Ah har inte hunnit skriva idag och har inte orkat heller för den delen. Imorse vaknade jag konstigt nog vid nio av att jag var jätte kissig. Gick och kissade oh la mig i sängen igen ohc lyssnade på mullrandet utanför. Somnade med mobilen brevid mig och vaknade trodde jag knäckt den för den låg öppen men nej. Pappa åkte till Finlad idag och ska vara där en hel vecka och jobba eller ja vi hoppas värkligen att han och jörgen (som också är där)  blir klara denna veckan så dom får åka hem på fredag, ja alltså en hel arbets vecka. Jaja när jag vaknat då så fixade jag mog direkt sen stack vi ner till byn (jag mamma och J) och först jag och J in till mia och nettans för jag skulle ha ett foto album och mamma djur afären för mat til lsmulan sen gick vi ner till den affären som har massa barn och baby saker. Vi stod där ganska länge och bara sa, aaah naaw, så gulligt men titta detta naaw. Men jag fikc välja min bror hittade också men det får vi köpoa någon annan gång, och vi köpte även en jätte söt och mjuk kanin, sen bar det av till lilla thyra, ooh hon var nog den absolut sötaste ungen på hela jorden. Jag vågade först inte röra henne hon är ju så himmla liten men sen klappade jag henne lite, hon sov hela tiden vi var där men ibland gjorde hon ifrån sig små gulliga ljud. naaw. mormor och morfar kom också när vi skulle gå så vi stannade en stund till. Thyra blev lite irreterad på oss för vi klappade henne och räckte finger till mig den lilla busen haha.

När vi körde där ifrån hämtade vi ju upp Jerker, vi har varit tillsammas två år idag eller ja nu inatt mellan den3 och den 4 så egentligen borde vi göra någonting speciellt, mamma frågade om vi inte skulel festa haha men nä vi tog det bara lugnt jag mår ju som sagt inte så bra så vi får ta igen det någon annan dag.

långt innlägg men jaja what ever . puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0