lalala

Oj klockan är mycket måste fixa mig ,ska träffa matilda och nathalie och har inga kläder eller någonting men får fixa ihop någonting endå.

Jag gick till Jobbet klockan sju eller jag cyklade men var där tio i och allt gick jätte bra och aj gjobbade med riktigt trevliga människor, Jag var klar vid lite över ett. Stack till Jerker åt och solade typ tio minuter. Sen hem hit var ute med smulan släppte henne helt lös i trädgården och hon var jätte duktig, eller hon hadde sele men inget koppel. Glassbilen kom och jag brööt mitt mål har ätit två lakris strutar idag. Jag&Jerker gjorde pizza, är ensam hemma så trevligt med sällskap. Nu har han gått och jag har duschat och måste skynda mig ska träffa dom om, typ mindre än en halv timme, har ont i magen men få skylla mig själv.

ha en trevlig kväll puss på solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0