jogging idag

Hellu,

igår stack jag hem till Jerker och somnade där, men han väkte mig vid tolv så cyklade hem då. inte en kotte ute sså skönt. Somnade typ tidigt igår.

Vaknade tio idag , käkade frukost sen stack vi ut och joggade jag och jerker, och vi sprang hela grusvägen idag. Fast jag var ganska död sen haha. När vi kom hem och jag duschat så ringer pappa och säger att elgiganten har sån sak att 12-14 säljer dom vissa saskre mycket billigare och att där var en data för lite över fyra tusen och klockan var då halv två så snabbt starta datan och beställa :D. den är lite större än vad djag ville ha men endå. glad :D

Nu har jag precis färgat Jerkers hår. ikväll ska jag och familjen tillsammans med vänner  och eventuellt även en liten jerker, se dead by april sen hem och sova för imorgon är det skola.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0