jävla naglar !

ooh nu blir jag riktigt arg ! jag har låtit mina naglar växa ut nu till skolan börjar och har målat dom och fixat med dom varje dag för dom inte ska brytas. skulle byta nagellack idag till röd och målade två lager, tyckte inte det blev fint men set är sånt som stärker naglarna så jag tänkte ha det kvar men när jag tvättar händerna (efter jag låtigt det torka jätte länge) så börjar det bli helt så konstigt så man kan riva av det och allt förstörs, får ta sån nagellack remover och nu är mina naglar helt förstörda :(

Ska gå och fixa mig lite snabbt nu sen ut i det fina vädert, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0