I ♥ Rock!


Ja det blev såhär att jag och min kära familj åkte in till malmö, parkerade och gick till fokletspark. Där mötte vi kenny och hans bror vid Bullet, gaah, jag fick rysningar det finns ingenting bättre live än rock , så jävla härligt. Fast vi kom typ när dom sluta och i väntan på dead by april såg vi ett riktigt kasst band. Träffade lite folk v i kände och så.

Sen väl inne på amiralen kan jag är 174 cm lång vilket brukar vara väldigt långt och jag var kortast där. framför mig stod en kille som var säkert upp mot 2 meter och en tjej som var längre än pappa. och framför dom var där lika långa personer så jag såg inte ens om jag stod på tå. Men vi stod mitt under disco kulan(dock som packadesillar)men där var ju helt klart bäst ljud, och mitt i allt hör jag killen framför mig bara "det är folk som slåss eller någonting" och hela publiken fluttar sig åt sidorna och tre sekunder efter så åker alla bakåt, som tur var stod micke bakom mig annars hade jag flugit i backen haha. Visst på sånna konserter hör det ju till att dom ska hålla på att hoppa och putta på varandra för att få igång publiken men det vaar inte roligt att vara led ett i cirklen runt om men i alla fall sen helt plötsligt kommer typ 7 poliser och alla slutar och deras spelning också inte för poliserna kom då asså. Vi står kvar ett tag efter och sångaren går förbi och alla som är kvar skriker, inklusive jag, så ser jag att han ska kasta sin vattenflaska så jag rusar fram, det var ju inte många kvar men han kastar inteså långt, typiskt sen går han fram och till baka några gånger och alla skriker haha han tyckte säkert det var skit kul.

sammanfattning, äh det går inte att förklara det var när rock är som bäst typ, så jävla bra och överläckra.
vår "rock kväll" slutade i helenehols grillen haha.

nu ska jag försöka sova är helt uppe ivarv imorgon är det skola aaah !

godnattpuss
 
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0