hamburgare & salad

Jo det blev ju itne riktigt som jag tänkt mig idag, Jerker mådde inte bra så ingen runda, ville itne gå själv, så jag duschade och skulle fixa mig så frågar min bror om jag vill ha hamburgare så säger jag lixom när för jag vet att han itne ätit frukost och där bara var två (minismå) men efter lite tjat gick jag med på att ta en halv och eftersom han vet att jag älskar salad så hade han gjort en liten salad att ha till, ha när rätt gullig ibland, Efter det så hjälptes vi åt med disken och nu ska jag snart fixa mig igen, hittade inga kläder som passade så satte mig här och andades lite men nu ska jag göra ett nytt försök haha. Måste även börja läsa manuset nu eller inte nu men i veckan så jag kan det sen vi börjar ju repetera igen den 17 utan manus. *svälj* jaja får göra det nu ha det bra puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0