fadder till thyra ! :D

Ja, jag är skit glad just nu, min moster ringde innan och frågade om jag vill vara fadder till Thyra och ja självklart ! :D Var med på friskis och svettis i parken med mamma och mormor, det är det enda målet jag hållt hit intills haha att träna två dagar i veckan, och idag ska jag ioför sig gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp och jobba klockan sju imorgon så ja gmåste ju vara utvilad då. När jag slutat jympan stack jag hem till Jerker och fick en stor bukett röda och gula rosor, så gulligt, det är ju egentligen vår tvåårsdag idag eller natten mellan 3&4 så fick det idag. Nu ligger vi här i sängen och jag ska snart stänga av datorn, sen blir det duschen och sova.

godnatt på er puss (har fått sms av pappa och han mår bra men dom har skit mycket och göra, stackare)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0