...

Jag kommer aldrig på någon bra rubrik så det får bli några prickar. Jag körde ju som sagt hem till Jerker och mös lite på hans terras och lekte med vilma, Sen gick vi in och mös en stund. Fick sms av matilda så gick och träffade henne en stund sen körde jag hem och har precis ätit och tack vare matilda står jag inför ett stooor problem. Hon har gjort såna tippar som jag hade innan(skit snyggt) och nu är jag grymt sugen på att göra det men sen så eftersom jag odlat mina naglar så länge så vill jag inte klippa av dom vet inte vad jag ska göra om jag ska måla dom eller klippa dom.

Om jag mådde bra ikväll så skulle jag till malmöfestivalen med det gör jag inte eller jo jag mår bra men itne magen. Får träffa Jerker istället haha så taskigt det lät. Och det blir nog att måla naglarna för jag hittar inte filen. då var det problemet löst me nnu kom nästa, vilken färg , hahah :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0