en riktig uch dag

Ja, det har inte varit någon bra dag idag, vaknade klockan nio men gick upp tio vet inte om jag somande där emellan. Gick upp väntade på sms fick sms fixade mig eller nä jag abra tog på mig mjukis kläder. körde och mötte nathalie så skulel vi hämta våra busskort men hade inget papper så fick vänta men honm kunde snacka sig till det haha. Hem mådde inte bra grät skit länge, skrev ut papper. sen skrek jag för sörsta gången på länge så vände jag allt jävla skit utåt och det kändes så mycket bättre för en stund men sen kom tårarna igen. cyklade ner till coop med min kusins skiva, köpte även nya SOLO. På vägen hem hade jag musik på så var en gubbe tvungen att tuta på mig och då kom tårarna igen inte för att han tutade utan för att det har varit så mycket motgångar i mitt liv med allting folk ljuger, jag vet inte vem jag är eller hur fan jag ska vara för att folk ska kunna acceptera mig och det värsta mina jävla fucking tankar jag orkar inte mer ja gklarar inte av att ha det såhär längre. I alla fall när jag är så nere så lyssnar jag på musik riktigt hög musik så det är den enda jag hör då käns det som alla problem är borta men när ha nvar tvunge natt tuta så väkte den tutningen mig och ja gavr tillbaka i verkligheten igen. Har varit såhär hela dagen. hämtade busskortet sen föresten och fyllde i det och sånt, sen in till malmö men blev inget shoppande. Jerker kom förbi en stund så fick pratat lite, det hjälpte väll lite grann. Har varit hemma nu hela kvällen mår inte alls bra och magen bråkar och allt suger just nu.

hatar att vara på dåligt humör men det kan inte hjälpas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0